دانلود بازی معروف مسابقات اتومبیل رانی جنون سرعت Need for Speed Underground


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیایی تکنالوژی و آدرس naqibullahdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 166
بازدید ماه : 3192
بازدید کل : 294623
تعداد مطالب : 273
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

تماس با مدیر سایت


website visitor counter

  

 

حتمآ اکثر علافه مندان به بازی های اتومبیل رانی با محصولات شرکت EA یعنی سری مسابقات جنون سرعت یا Need for Speed آشنایی دارند. Underground یکی از بازی های معروف اتومبیل رانی از سری بازی های NFS ساخت کمپانی EA می باشد. در این بازی بسیار جذاب شما با سرعت های بسیار بالا در جاده های مختلف مسابقه می دهید تا برنده شود. با برنده شدن در هر مسابقه مقداری پول کسب می کنید که با استفاده از آن می توانید ماشین جدید با امکانات جدید تر و قابلیت سرعت بیشتر خریداری کنید. همچنین یکی از نکاتی که سبب شده این بازی نسبت به سایر مسابقات اتومبیل رانی متمایز گردد قابلیت سفارشی کردن ماشین هاست. در واقع شما قادرید تا در قسمت های مختلف خودرو به دلخواه خود تغییراتی را ایجاد نمایید این تغییرات شامل تغییرات فنی جهت افزایش قدرت موتور و در نتیجه افزایش سرعت اتومبیل و همچنین تغییرات ظاهری که میتوانید با استفاده از آنها اتومبیل خود را به دلخواه خود اسپورت نمایید مانند رینگ, پایین آوردن شاستی اتومبیل, تغییر رنگ, دودی کردن پنجره ها, چسباندن برچسب های مختلف و … گرافیک این بازی در حد بسیار عالی بوده و شما در این بازی لذت اتومبیل رانی واقعی را تجربه خواهید کرد.

 

علاوه بر این یکی دیگر از نکاتی که به جذابیت این بازی می افزاید تعقیب گریز آن است در واقع یکی از آیتم های کسب امتیاز در این بازی فرار از دست ماشن های پلیس است که هیجان بازی را چندین برابر می کند. تیم ایرانیان دانلود با افتخار این بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز را برای شما کاربران محترم تهیه نموده و آنرا با لینک اختصاصی مستقیم در اختیار شما قرار داده است. تیم نقیب الله دانلودبا افتخار این بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز را برای شما کاربران محترم تهیه نموده و آنرا با لینک اختصاصی مستقیم در اختیار شما قرار داده است.

تصاویری از محیط بازی:

Need for Speed Underground ScreenShot 1
Need for Speed Underground ScreenShot 2
Need for Speed Underground ScreenShot 3
Need for Speed Underground ScreenShot 4
Need for Speed Underground ScreenShot 5

روش تعمیر فایل فشرده:

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

 

 


آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي

:: موضوعات مرتبط: مسابقه موتر ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 991
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : نقیب الله
ت : چهار شنبه 23 اسفند 1387
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
رز اسکای در تاریخ : 1392/4/19/3 - - گفته است :
ضمن عرض سلام و خسته نباشید ماه مبارک رمضان را به شما تبریک می گوییم سایت رز اسکای از شما دعوت می کند که با سایت ما تبادل لینک داشته باشد ما با شما بک تبادل لینک صادقانه داریم.
همچنین برای دانلود آهنگ جدید می توانید به سایت سر بزنید



(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');