سیستم عامل 2 مگابایتی KolibriOS 0.7.7.0


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیایی تکنالوژی و آدرس naqibullahdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 132
بازدید ماه : 3158
بازدید کل : 294589
تعداد مطالب : 273
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

تماس با مدیر سایت


website visitor counter

dhgtyt

 

KolibriOS یک سیستم عامل کم حجم و فوق العاده کوچک x86مخصوص سیستم های ۳۲بیتی است  که شروع پروژه این سیستم عامل به سال ۲۰۰۴ بر می‌گردد و بیشتر جامعه توسعه دهنده آن به اتحاد جماهیر شوروی سابق بر میگردد .
 

اما مهمترین خصیصه این سیستم عامل حجم بسیار کم و متحیر کننده آن است به طوری شما میتوانید آن را بر روی یک فلاپی دیسک کپی کرده و اجرا کنید .
  جالب اینجاست که مدت زمان بوت شدن این سیستم عامل پس از روش شدن سیستم تنها ۴ ثانیه است !
KolibriOS تکه ای از یک برنامه نویسی متحیر کننده است. یک سیستم عامل با محیط گرافیکی کامل و ویرایشگرهای متنی ، شبکه  ، بازی ، مرورگر ، رسانه ها و تعداد زیادی قابلیتهای مفید دیگر که همگی آنها در یک فلاپی ۱٫۴۴ مگابایتی قرار می‌گیرند !

KolibriOS  نیازی به نصب ندارد … تنها کافی است آن را بر روی فلاپی و یا یک عدد سی دی کپی کنید و سپس سیستم را ریستارت و از روی فلاپی یا سی دی بوت کنید تا وارد KolibriOS شوید .
 

در سایت KolibriOS دو نسخه برای دریافت قرار داده شده – یک نسخه ۲ مگابایتی مخصوص فلاپی دیسک و یک نسخه ۳ مگابایتی برای رایت بر روی سی دی که نسخه ۳مگابایتی هم هنوز باورنکردنی و کوچک است !
 

در سایت KolibriOS هیچ اشاره‌ای به سخت افزار مورد نیاز برای اجرای آن نشده است . اما من حدس میزنم که اون رو بتونید روی هر سیستم عتیقه‌ای هم نصب کنید !

سرعت بالا آمدن و خاموش شدن فوق العاده بالای KolibriOS اولین چیزی است که همگان را متحیر می‌سازد . شاید چیزی شبیه خاموش و روش کردن یک لامپ !
 

رابط گرافیکی سیستم عامل زیاد بالا نیست و آدم رو بیشتر به یاد ویندوز ۳٫۱ مایکروسافت می‌اندازه ، اما قطعا همین گرافیک و ابزارهای موجود در سیستم عامل با حجم ۲مگابایت برای هیچ‌کس قابل تصور و قبول نیست.

بازی های مختلف و پرطرفدار ، برنامه های اتصال به اینترنت و مسنجر ، ماشین حساب – برنامه های تست سخت افزار – برنامه‌های پخش فیلم و موزیک ،  برنامه نمایش تصاویر GIF متحرک ، که ویندوز۷ هم قادر به اجرای آنها نیست : )) !  برنامه های مدیریت فایل ، ویرایشگرهای متنی و ده‌ها برنامه جالب دیگر … از ابزارهای این سیستم عامل هستند .

شاید علاوه بر تست این سیستم عامل هیجان انگیز ، یکی از استفاده‌های خوب KolibriOS میتواند برای زمانی باشد که مثلا ویندوز رایانه‌تان به مشکل برخورد کرده و به اصطلاح بالا نمی‌آید ، با استفاده از KolibriOS میتوان به فایلهای هارد دیسک دسترسی پیدا کرد و مثلا از اطلاعاتی که در درایو ویندوز قرار دارند نسخه پشتیبان تهیه کرد و سپس اقدام به نصب ویندوز کرد.

دانلود از اسان دانلود

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از فری دانلود



آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي

:: موضوعات مرتبط: تمامی ترفند های ویندوز و ریجستری , ,
:: بازدید از این مطلب : 865
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : نقیب الله
ت : پنج شنبه 22 تير 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');