شبکه کردن MW2


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیایی تکنالوژی و آدرس naqibullahdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 3127
بازدید کل : 294558
تعداد مطالب : 273
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

تماس با مدیر سایت


website visitor counter

بالاخره بعد از مدتها کلنجار رفتن با سورس بازی معروف و محبوب مدرن وار فار 2 یا همون MW2 این بازی بصورت کامل شبکه شد و هیچ مشکلی از نظر اجرا و نصب نداره. هرچند تا قبل از این هم میشد این بازی رو شبکه کرد اما برای اینکار شما میبایست تعداد زیادی فایل که حجم زیادی هم داشن رو دانلود میکردید و یه عالمه تنظیمات انجام میدادید تا بازی شبکه بشه اما در این کاری که ما انجام دادیم دیگه هیچ نیازی به هیچ فایلی ندارید و فقط کافیه بازی رو نصب کنید و مثل بقیه بازی ها با خیال راحت و بدون هیچ درد سری از اون لذت ببرید.

در روشهای قبلی مشکلاتی هم بروز میداد مثل: قطعی ارباط کلاینت ها با سرور و یا از کار افتادن سرور کش قسمت هاست و خیلی مشکلات دیگه که در این روش همه ی این مشکلات رفع شده و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد و مهمتر از همه اینکه در روش قدیمی شما اگر بازیتون شبکه مید گاها نیاز به اینترنت داشتید تا سرور راه بیوفته و اگر لن آفلاین بودید نمیتونستید آنلاین بازی کنید و برای نلاین شدن باید از نو تنظیمات رو چنج میکردید ولی در روش ابداعی ما هیچ کدوم از این دردسرها را نخواهید داشت و حتی راحت تر از کالاف 4 میتونید این بازی رو شبکه ای بازی کنید.

 سورس کریت شده و کامپایل شده توسط ما در 5 دیسک DVD ارائه میشه و نیاز به کرک و یا اسکیدراو  هیچ برنامه اضافی دیگه ای هم نداره. یازی بصورت پیش فرض دارای اسلحه های اولیه هتش تا از لذت بازی کردنش کم نشه ولی در صورت تمایل میتونید سفارش بدید تا بازی بصورت Full Level براتون ارسال بشه که تموم اسلحه ها توش باز شده.

یه فیلم هم از بازی که شبکه شده و بچه ها دارن بازی میکنن « البته اینا اولین نفراتی هستن که 5 سال قبل کالاف 4 رو شبکه ای بازی کردن و الان هم اولین نفرایی هستن که کالاف 6 رو دارن تجربه میکنن» ، تهیه کردیم که هرچند کیفیت بسیار بالایی نداره ولی کاملا نشون میده که بازی به چه راحتی شبکه شده و بدون کوچکترین مشکلی داره اجرا میشه. که میتونید در آخر همین پست این فیلم رو هم ببینید.

قیمت بازی 25000 تومن در نظر گرفته شده که ارزونترین قیمتشه و 3-5 هزارتومن هم هزینه ی پست و ارسالش میشه که جمعا با 30.000 تومن میتونید با خیال راحت از این بازی تو گیم نت ها و شبکه های محلی لذت ببرید.

فیلم اول از مراحل شبکه کردن MW2 (کالاف 6) هست با حجم تقریبی 8 مگا بایت که البته چون سعی کردم حجمش پایین باشه کیفیش کمه ولی میتونید ببینید که بازی داره شبکه میشه ...

 

جهت رفاه حال کاربران ایزی نت و دوستانی که مایل به خرید این نسخه از بازی دارند علاقمندان می توانند ابتدا فرم سفارش را پر کرده و به دو صورت نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند.

 


برای دانلود فیلم اول اینجا کلیک کنید

فیلم دوم موقعی گرفتم که بچه ها دارن بازی می کنن و هرکدوم موقع بازی تب رو میزنه تا ببینید که دارن لن بازی می کنن

برای دانلود فیلم دوم اینجا کلیک کنید

مشکلات و پرسشها و نظرات خودتون را میتوانید همه روزه و در هر ساعتی از طریق پیامک به شماره ی  0093793837001 ارسال کنید.(فقط پیامک فارسی!!)



آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي

:: بازدید از این مطلب : 1110
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : نقیب الله
ت : دو شنبه 12 تير 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');